Cursisten aan het woord

Onderstaande online marketeers hebben de online cursus Master Online Overtuigen gevolgd en delen hun ervaring met jou.

  • Nathan Veenstra, SEO Specialist , Letterzaken

    ”Ik ben enorm leergierig en heb een heel brede interesse, wil liefst het naadje van de kous weten. Ik weet nu dat je als ondernemer relevante informatie mist om resultaat uit je website te halen wanneer je deze training niet volgt.

    Werkelijk alle relevante kennis op het gebied van beïnvloeding komt aan de orde. Daarom is deze training zijn geld dik waard.

    Ik heb bij diverse klanten al verschillende technieken toegepast of geadviseerd. Van schaarste tot gaze cueing, voor zover ik het nog niet toepaste, wordt dat nu allemaal ingezet.”

  • Nadine Jooren, senior internetmarketing consultant, Leadrs

    ”De training is superinteressant en heb al verschillende technieken toegepast bij onze klanten met positief resultaat.”

  • Daniel Gruppen, eigenaar PuurWeb

    ”Ik ben de training gaan volgen omdat ik mijn diensten bij PuurWeb wilde uitbreiden. Momenteel bied ik voornamelijk SEO en SEA aan. Echter merkte ik dat mijn interesse behoorlijk aan het verschuiven is richting conversie-optimalisatie. Via deze training wilde ik hier meer kennis over krijgen en dat is ruimschoots gelukt!

    De kennis uit deze training vind ik echt een must voor online marketeers. Je kunt nog zoveel bezoekers naar een website trekken, maar als deze bezoekers slecht converteren... dan haal je niet het maximale uit de bezoekers... zonde!

    Ik vond de training zo interessant dat ik alles binnen 2 weken heb afgerond. Telkens was ik benieuwd naar de volgende filmpjes met daarin concrete en interessante tips om meer conversie te behalen. Ik ben dan ook erg blij dat ik de training heb gevolgd. Ik heb niet alleen meer kennis, maar het was ook een bevestiging dat ik verder wil met conversie-optimalisatie.”

  • Myrthe Naus, projectleider, Bebsy

    ”Ik heb een hoop geleerd en kan het iedereen aanraden. Door de training besef je hoe belangrijk conversie optimalisatie is en word je geïnspireerd. We gaan nu conversietesten op onze site doen met de online persuasion technieken die ik heb geleerd.”

  • Nieck de Weerd, online marketeer en eigenaar Changing Life B.V.

    "Ik had het gevoel dat kennis over marketingpsychologie belangrijk was voor mijn ontwikkeling als online marketeer. Ik vond de combinatie tussen marketing en psychologie altijd al fascinerend, maar ik kon er mijn vinger nog niet op leggen.

    Ik vond vooraf de prijs van de training aardig hoog, maar gelukkig kreeg ik hem vergoed vanuit mijn werk. Dat je marketingpsychologie overal voor kan gebruiken was een reden om toch de training te volgen. Ik kan mijn kennis bijvoorbeeld inzetten bij Facebook advertenties, website-analyses en in allerlei content die ik maak.

    Ik ben blij dat ik de training heb kunnen doen, want ik vond hem praktijkgericht en goed behapbaar. Ik ben nu veel bewuster bezig met de mogelijkheden om websitebezoekers te helpen bij hun keuze en hun blik te sturen naar bijvoorbeeld de call-to-action button.

    Uiteindelijk heeft een oud-collega van me ook met enthousiasme de training gedaan en ik zou hem ook aanbevelen aan anderen. Het is de investering dubbel en dwars waard."

  • Nicole Cusveller, SEO, SEA & Wordpress marketeer

    "Ik vond dit een erg leuke en interessante training waar ik veel van heb geleerd! Hoewel ik allerlei mensen er automatisch heel enthousiast over heb verteld, houd ik stiekem liever voor mezelf hoe leuk en interessant de geleerde onderwerpen zijn, omdat ik het gevoel heb dat ik nu iets redelijk unieks heb gedaan. Daardoor heb ik het gevoel dat ik me aardig kan onderscheiden van online marketeers die deze training niet hebben gevolgd :)"

  • Margot Schouten, Management Assistent, Velde Groep

    "Ik vond het een erg interessante cursus, die volgens mij uniek is in de lesstof! Online overtuigen is geen kwestie van ratio. De invloed van het onbewuste brein is erg groot! In de video’s worden erg veel concrete voorbeelden genoemd waardoor de theorie meteen duidelijk in beeld werd gebracht. De checklisten, samenvattingen en PDF downloads waren ook erg handig en direct toepasbaar."

  • Rene Mulder, eigenaar van MulderMedia

    "Ik ben deze training gaan volgen om meer inzicht te krijgen in conversiepsychologie. Vooraf verwachtte ik veel handvatten voor de praktijk te krijgen, en dat bleek ook zo te zijn.

    Ik vond de training goed: ik heb op een aantrekkelijke manier inzicht gekregen in marketingpsychologie door video's in combinatie met naslagwerk. Alles is goed verzorgt en ik vind het een pluspunt dat er soms updates zijn nadat je de cursus hebt afgerond.

    Ik heb nu veel meer kennis en inzichten en maak duidelijk betere websites. Veel gemaakte fouten voorkom ik nu en ik heb extra 'munitie' qua conversie-technieken voor mijn klanten."

  • Ingeborg Timmerman, onlinecopywriter, Kwintessens

    ”Ik ben erg tevreden over de training en kan die met plezier aanbevelen aan anderen. Ik vond de kwaliteit van de video's, hand-outs, checklists enz erg goed. Naar aanleiding van de tips heb ik al mijn foto aangepast in sociale media en specifieke tips voor copywriting toegepast.”

  • Stefan, online conversion specialist, Eurocamp

    ”Ik vind het een goede en leuke training. De uitleg in de video’s is erg duidelijk en de vertelsnelheid ook. Doet me aan een moderne variant van Teleac denken van vroeger. ”

  • Patricia Bouwheer, SEA specialist, Easy.nl

    ”Ik heb de master online overtuigen gevolgd met oog op de toekomst. Ik wil de doelgroep beter begrijpen. Hoe denkt het brein?

    Ik vind positief dat ondanks het afronden van de opleiding, er nog steeds nieuwe content werd geplaatst op de site. Tevens de mogelijkheid om een uur te bellen is erg positief bevallen.

    De eerste techniek die al heb gebruikt zijn de visual cues in een bannerset. Ik ben van plan om de geleerde kennis aan te raden / verkopen aan onze klanten.”

  • Vera Wieringa, User Experience Manager, Holland.com

    “De videoreeks in de training vond ik erg nuttig; sommige onderwerpen waren namelijk erg relevant voor mijn eigen site. Het was prettig dat je de video’s in je eigen tijd kon volgen.

    Ik zou de training aanraden aan iedereen die basiskennis wil opdoen over online overtuigen. Ik heb een heel aantal technieken geleerd die ik ga toepassen op de productpagina’s van mijn site, zoals het anchor effect, kudde effect en loss aversion. Ook de mailings met tips die je krijgt als de training al is afgerond vond ik erg leerzaam.”

  • Wilfried Tolboom, webanalist, Unive

    "Ik heb net de training afgerond. Mijn oordeel: heldere uitleg, duidelijke voorbeelden en goede inspiratie. Ik kan de Master Online Overtuigen dus zeker aanbevelen!"

  • Rene Politiek, Front-end Web Developer & Designer, Proteq Verzekeringen

    "Ik vond het een hele prettige training! Waarom ik deze training ben gaan doen? Met een kijkje in het brein van de consument en een scala aan verleidingstechnieken leer je de gebruiker te overtuigen, haar onzekerheid weg te nemen en je website gebruiksvriendelijker te maken. Dit alles leidt tot meer conversie en, nog belangrijker, een tevreden klant.

    De 6 principes van Cialdini hebben we al op diverse plekken getest en, waar succesvol, doorgevoerd. Nu gaan we de andere technieken testen. Erg interessant!"

  • Jorge Oosthoek, Category Specialist E-commerce, de Bijenkorf

    "De training biedt interessante inzichten in online persuasion die je kunt praktisch kunt toepassen in een webshop. Ik ga nu bewuster bezig met het onbewuste brein aanspreken op onze productpagina's."

  • Wendy Weel, WordPress Front end Developer, WBW

    "In de training krijg je veel eye openeners, die je misschien wel ergens weet maar door de training helder worden! Ik ben nu bezig met een nieuwe vorm aan mijn bedrijf te geven en dus ook aan mijn site. Ik ga vooral de Gazing Cues en Visual Cues gebruiken maar bijvoorbeeld ook vinkjes bij producten. Persoonlijk vind ik dat er veel op webshops wordt ingegaan en minder over andere soorten websites. Alle  video's zijn echt top en rustig en duidelijk gesproken. Bedankt! En nu het uitvoeren!”

  • Hans Kolbeek, online marketeer, bakerMEN

    “Tof concept deze cursus, ik heb veel geleerd. Je leert inspelen op dieper liggende behoeften en triggerpoints van mensen om zo langdurige resultaten te behalen. Het zet je zeker aan tot dieper nadenken. De aanvullende wetenschappelijke studies helpen om dieper op de stof in te gaan.

    Ik ben van plan veel technieken uit de cursus te gaan toepassen op onze site en die van klanten. Ik heb na de cursus al projecten gedaan waarbij ik serieus de lesstof erbij pakte en bijna alle onderdelen zo eens langsging om te zien of we daar al rekening mee hielden. Ik denk zeker dat er praktische nood en ruimte zijn voor mijn psychologische inval bij het doen van conversie-optimalisatie."

  • Kristel Eshuis, marketing- en communicatieprofessional

    "Dank voor de interessante training. Hij is gemakkelijk te volgen; waar en wanneer je wilt. De afgelopen jaren heb ik al veel gelezen over online persuasion. Daarom heb ik niet zozeer veel nieuwe stof geleerd maar ik vond het wel prettig om het zo gestructureerd aangeboden te krijgen en mijn bestaande kennis te kunnen toetsen. Fijne afwisseling in de video's tussen Jorik en Maud ook. Ook de extra achtergrondinformatie is welkom om op mijn gemak nog eens na te lezen. Op sites van opdrachtgevers ga ik nu natuurlijk zo veel mogelijk kennis toepassen."

  • Akkie Riewald, marketeer, MARAcommunicatie

    "Ik ben superenthousiast over de cursus Online Overtuigen. Ik heb gave inzichten gekregen die ik nu kan gaan toepassen op mijn website."

  • Daniel Ferreira, junior online marketeer, RedWeb

    ”Zojuist heb ik de eindtoets succesvol afgesloten en de certificaat gedownload. Ik wil via deze manier jou en Jorik bedanken voor de nuttige info en bijbehorende uitleg. Jullie tips ga ik zeker gebruiken om samen met mijn collega's onze website te optimaliseren. ”

  • Reggy Halter, grafisch vormgeefster en eigenaar van Reggy Halter Webdesign

    "Ik doe met veel plezier de training, bijzonder leerzaam. Als grafisch vormgeefster die zich graag bezighoud met websites is het grappig te ontdekken dat ik veel dingen intuïtief al goed aanpak maar daarnaast veel informatie tegenkom waarvan mijn oren werkelijk staan te klapperen. Ik ben pas bij les 3 maar verheug me al op de rest."

  • Patty van Ziel, interviewer

    "Ik heb de training met bijzonder veel plezier doorgenomen. Het onderwerp interesseert me bijzonder. Het ziet er echt top uit, is heel compleet, heel leerzaam en perfect toepasbaar! Ik raad de training aan, omdat je een enorme hoeveelheid kennis krijgt die op een toegankelijke manier wordt overgebracht. Momenteel heb ik geen site, maar ik ga alles wat past zeker gebruiken. In mijn geval zal dat met name de kennis m.b.t. referenties, gazing cues, want-vs-omdat en overtuigingstechnieken zijn."

  • Lars Maat, online marketeer en oprichter van Maatwerk Online

    "De training bevat een stukje kennis over online persuasion die elke marketeer en ondernemer zou moeten hebben. Ik ga mijn hele site doorlopen aan de hand van de sheets, echt alle sheets, om de technieken en tips te verwerken."

  • Meta Groot Antink, tekstschrijver, Metatekst

    "Ik ben de training gaan volgen omdat ik meer kennis wilde opdoen over online overtuigen. Het is mijn vakgebied, ik ben zelf online copywriter. Ik ben nooit uitgeleerd, dus ik zoek altijd verder. Ik vond het een prettige cursus, goed gefilmd en goed te volgen.

    Ik was bang dat het erg veel zou lijken op de dingen die ik al van Aartjan van Erkel had geleerd. Maar ik hoopte dat het nog dieper zou gaan, terwijl het tegelijk voor mij praktisch moet blijven. Het was én diepgang, en ook elke keer die terugkoppeling naar het praktische, dus hoe verwerk je het in bijvoorbeeld teksten. Erg prettig! Ik denk dat het daarmee een interessante training is voor heel veel ondernemers uit allerlei vakgebieden.

    Ondertussen heb ik zoveel gedaan aan trainingen, marketing en eigen ontwikkeling dat mijn bedrijf gigantisch is gegroeid en dat is super. Wat ik heel fijn vond, is dat ik het certificaat als logo kreeg die als kwaliteitskeurmerk op mijn website kon staan. Dat was (en is) eigenlijk best uniek aan jullie opleiding."

visual cue


 Wil jij ook 'Online persuasion Qualified individual' worden?

Bekijk ons aanbod

Bekijk onze pakketten en krijg toegang tot de cursus


 

Geslaagde cursisten met het certificaat 'Online persuasion - Qualified individual'

Liesbeth van Asselt, Silvia van Ballegooijen, Patty Bastiaansen, Maarten Boot, Pepijn Roos Bosch, Saman Bouman, Patricia Bouwheer, Stefan Budding, Carolien Ceelen, Nicole Cusveller, Dorien Dek, John van Engelenburg, Kristel Eshuis, Daniël Ferreira, Sophie Frijters, Hennie van Ginkel, Bram van de Groes, Tanya de Groot, Meta Groot Antink, Daniël Gruppen, Reggy Halter, Arjen Hanssen, Sharon den Hartog, Willeke van den Heuvel, Doortje Hiddema, Lisa van den Hoek, Stephanie Hopmans, Nadine Jooren, Shafira Kamphuis, Marion Kempkens, Hans Kolbeek, Anne Koestering, Marloes van Koppenhagen, Marjolein de Kruijf, Frans van Kuijk, Yanique Maas, Lars Maat, Anouk Menko, Frans van der Meijde, Marloes van Koppenhagen, Rene Mulder, Myrthe Naus, Jorge Oosthoek, René Politiek, Kirsy van Prooijen,  Anouk Reijnen, Francis van Rijsenbergen - van den Eeckhout, Margo Schouten, Dennis Cornelis Selier, Uri Shavit, Martijn Smits, Ruben Spreeuwers, Ingrid Stander, Daniëlle Teunis,Tom van Tilborg, Ingeborg Timmerman, Wilfried Tolboom, Nathan Veenstra, Cornelie Veltkamp, Niels Verhart, Eefje Vig, Jet van der Wal, Wendy Weel, Nieck de Weerd, Martine Werensteijn, Vera Wieringa, Monique Willems, Stijn Windt, Sandra Woelders Raymond Wolf en Patty van Ziel.

Bedrijven die onze (team)training hebben gevolgd of nu volgen:
Albert Heijn, Danone Early life Nutrition, InterGAMMA, WOLF Rijbewijs, Bax shop, Monsterboard, ABN AMRO, ASR Verzekeringen, Pink Elephant, Eurocamp, Vlisco, Gemeente Den Haag, Univé, Bebsy, de Bijenkorf, Beter Horen en tientallen MKB'ers en ZZP'ers.
 

In opleiding zijn:
Jitske Nipius, Paul Herbig, Hannie Bakker, Lyanne Bonsink, Taouil Abdeloahid, Marleen Backhuijs, Karin Beukers, Freek Delissen, Eva Beekhof, Mycke Boers, Elien Defraeije, Esmée van Eck, Alouette Edens, Frederick Giët, Tom Heinen, Nick Heurter, Guyon Kohler, Dennis Kranendonk, Tom Lindsen, Wouter Matthee, Marissa Reijngoud, Akkie Riewald, Daan Richard, Nancy Rullens, Jeroen Schoonheijm, Anouk Timmerman, Remco Tuinman, Betty van Breemaat, Kevin van Elderen, Eva van Geldorp, Max van Lingen, Grace Vimpi, Niels Vos, John Vrakking, Victoria Westra-Snouck Hurgronje en Corwin Winkelman.

 

 

 - Update 05/07/2017 -