VOOR ONLINE MARKETEERS
In deze training leer je de conversie van websites te verbeteren met online persuasion, neuromarketing en consumentenpsychologie.
Wil jij in korte tijd meer offerteaanvragen, leads of bestellingen halen voor je eigen site of die van klanten?
Je bent niet de enige onlinemarketeer die onder druk staat om resultaten te leveren...
Zit jij ook met vragen zoals:
Je kan urenlang proberen wat wel en niet werkt. Maar je hebt vast nog veel meer te doen. Kies daarom een aanpak die zeker resultaat oplevert.
Het fundament voor succes: CONVERSIEPSYCHOLOGIE
Het ultieme geheim van online succes ligt verborgen in de werking van ons brein. Je hebt echt gouden kennis in handen als je de psychologie achter koopgedrag kent.
...hoe je websitebezoekers kan prikkelen, motiveren en activeren om klant bij je te worden door beter rekening te houden met het keuzeproces in het brein.
Je bent in staat vast te stellen welke aanpassingen op de site noodzakelijk zijn om de conversie te verbeteren. Je weet hoe kun je conversie stimuleert met de juiste copywriting, afbeeldingen, productpresentatie, UX en online persuasion technieken.
Bedenk eens: hoe zouden klanten (of je baas) reageren als je een nog grotere conversie-stijging voor ze behaalt?
Nr. 1 praktijkgerichte cursus over conversiepsychologie en online persuasion
Je trainers zijn een consumentenpsycholoog en expert in online persuasion
98% van de cursisten raadt de training aan
Nadine Jooren, Leadrs
Het heeft geen zin om dagen lang blogs te lezen om het geheim van succesvolle sites te ontrafelen. Je krijgt inspiratie, maar het schept ook onduidelijkheid. Als je net denkt de winnende aanpak te hebben gevonden, beweert een ander artikel het tegenovergestelde. Hoe irritant, want wat is waar?!?
Daarom hebben wij het zware werk alvast voor je gedaan. Wij hebben de afgelopen jaren uitgezocht wat écht werkt in de praktijk.
We hebben duizenden artikelen, cases en wetenschappelijke onderzoeken doorgeploegd en getest. De meest waardevolle tips zijn gebundeld in de Master Online Overtuigen.
Grote bedrijven en merken zoals Nike, L’Oréal en Heineken gebruiken al jaren kennis uit de psychologie om hun marketing te verbeteren. Ook jij kan met deze kennis meer conversie behalen op je site.
Gevolg: meer omzet, blije klanten, meer offerte-aanvragen en meer bestellingen.
Alles draait om één ding: een win-winsituatie voor de websitebezoekers én voor jou creëren!
Deze cursus is samengesteld op basis van de meest effectieve en toch makkelijk toepasbare technieken uit de conversiepsychologie, neuromarketing en online persuasion. Alle tips en technieken die je leert hebben hun effectiviteit ruimschoots bewezen.
De lesstof van de Master Online Overtuigen is verdeeld over 8 modules. Elk deel bevat een nieuw onderwerp die je helpt om meer omzet uit je website te halen. Bij elk hoofdstuk krijg je o.a. videolessen, opdrachten, handige samenvattingen en checklisten om direct mee aan de slag te gaan.
De certificering 'Online Persuasion Qualified Person' van deze training is een mooie aanvulling op je CV.
Het toont aan dat je over de juiste online persuasion skills beschikt, en dat je gemotiveerd bent om te leren: twee noodzakelijke kwaliteiten voor je verdere carrière.
Module 1
Module 2
Module 3
Module 4
Module 5
Module 6
Module 7
Module 8
Behaal het certificaat
Hieronder vind je ons individuele pakket en ons pakket voor bedrijven. Dit bedrijvenpakket is een groepspakket voor afdelingen en teams, inclusief training op locatie en bedrijfscertificaat. Standaard is een bedrijfspakket tot 5 personen, maar dit pakket is voordelig uit te breiden voor meer cursisten binnen je bedrijf!
Alle prijzen zijn excl. BTW
Wij zijn ervan overtuigd dat de Master Online Overtuigen meerwaarde voor je biedt. Je leert namelijk effectief bewezen technieken die zeker positief bijdragen aan de conversie van je website. Daarom durven we je een knetterharde garantie te geven. Ben je niet tevreden? Meld je dan binnen 2 weken nadat de cursus is gestart. Als jij de inloggegevens teruggeeft, dan krijg jij je geld terug.
98% van de cursisten raadt de training aan
"Ik ben enorm leergierig en heb een heel brede interesse, wil liefst het naadje van de kous weten. Ik weet nu dat je als ondernemer relevante informatie mist om resultaat uit je website te halen wanneer je deze training niet volgt. Werkelijk alle relevante kennis op het gebied van beïnvloeding komt aan de orde. Daarom is deze training zijn geld dik waard."
Nathan Veenstra , SEO Specialist
"Ik vond het een hele prettige training! Waarom ik deze training ben gaan doen? Met een kijkje in het brein van de consument en een scala aan verleidingstechnieken leer je de gebruiker te overtuigen, haar onzekerheid weg te nemen en je website gebruiksvriendelijker te maken. Dit alles leidt tot meer conversie en, nog belangrijker, een tevreden klant."
René Politiek , Front-end Web Developer & Designer, Proteq Verzekeringen
"Ik ben deze training gaan volgen om meer inzicht te krijgen in conversiepsychologie. Ik heb nu veel meer kennis en maak duidelijk betere websites. Ook heb ik nu extra 'munitie' qua conversie-technieken voor mijn klanten."
Rene Mulder , eigenaar MulderMedia
"De training is superinteressant en heb al verschillende technieken toegepast bij onze klanten met positief resultaat. Eigenlijk jammer dat het alweer afgelopen is!"
Nadine Jooren , senior internetmarketing consultant, Leadrs
"De training bevat een stukje basiskennis die elke marketeer en ondernemer zou moeten hebben. Ik ga mijn hele site doorlopen aan de hand van de sheets, echt alle sheets, om de technieken en tips te verwerken."
Lars Maat , online marketeer en oprichter van Maatwerk Online
"Ik ben erg tevreden over de training en kan die met plezier aanbevelen aan anderen. Ik vond de kwaliteit van de video's, hand-outs, checklists enz erg goed. Naar aanleiding van de tips heb ik al mijn foto aangepast in sociale media en specifieke tips voor copywriting toegepast"
Ingeborg Timmerman , onlinecopywriter en eigenaar Kwintessens
"Ik ben van plan veel technieken uit de cursus te gaan toepassen op onze site en die van klanten. Ik heb na de cursus al projecten gedaan waarbij ik serieus de lesstof erbij pakte en bijna alle onderdelen zo eens langsging om te zien of we daar al rekening mee hielden."
Hans Kolbeek , online marketeer en ondernemer
"Ik heb de training gevolgd met oog op de toekomst. Ik wil de doelgroep beter begrijpen. Hoe denkt het brein? Ik vind positief dat ondanks het afronden van de opleiding, er nog steeds nieuwe content werd geplaatst op de site. Tevens de mogelijkheid om een uur te bellen is erg positief bevallen."
Patricia Bouwheer , SEA specialist, Easy.nl
» Meer ervaringen van cursisten
Enkele bedrijven die onze (team)training hebben gevolgd of nu volgen:
en tientallen MKB'ers en ZZP'ers.
BONUS 1: 4 interviews met wereldtoppers in online persuasion (t.w.v. 199,-)
BONUS 2: Extra module Google Analytics Basics (t.w.v. 149,-)
BONUS 3: Conversie-optimalisatie cheat sheet (t.w.v. 129,-)
BONUS 4: 1 uur telefonische coaching (t.w.v. €115,-)
Wij, Maud Ebbekink (ConsumPsy) en Jorik Heins (Forresult), krijgen energie van het succesvoller maken van bedrijven.
We hebben jarenlange ervaring met internetmarketing en conversie-optimalisatie. Doordat Maud consumentenpsycholoog is weten we aanvullend wat er omgaat in het consumentenbrein en hoe websites hierop kunnen inspelen.
Via deze training willen we onze kennis ook delen met bedrijven en ZZP'ers die een kleiner marketingbudget hebben. En ook jou helpen we graag aan meer omzet via je website of webshop.
Je bent vast nieuwsgierig naar de Master Online Overtuigen. Logisch! Daarom kan je nu gratis een proefles volgen. Bekijk video's uit onze trainig en test je kennis in de toets. Meld je nu gratis aan voor de demo!
» Vraag een gratis proefles aan
Je krijgt 14 dagen toegang tot de les.
Deze cursus is WEL voor | Deze cursus is NIET voor |
---|---|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
Als je via iDEAL betaalt kan je direct starten na inschrijving.
Momenteel hebben al 100+ cursisten de training gevolgd. Van hen raadt 98% de training aan. Wil je meer weten over hun ervaringen of de bedrijven die onze training hebben gevold? Check dan hun verhalen.
De Master Online Overtuigen bestaat uit 8 modules. Elk hoofdstuk bevat 6 tot 10 video’s van 3 tot 12 minuten. Daarnaast krijg je per hoofdstuk 6 tot 10 kennisdocumenten ter aanvulling met extra overtuigingstechnieken, voorbeelden, (wetenschappelijke) inzichten en cases. Ook krijg je een samenvatting met de belangrijkste tips uit de module en een checklist die je helpt bij het implementeren van de besproken technieken in je website. Ten slotte wordt elke module afgesloten met een quiz om je kennisniveau te testen.
Je kan in je eigen tempo door de cursus gaan, omdat je altijd toegang houdt tot het cursusmateriaal.
Het doornemen van alle video's, doen van de opdrachten en lezen van ander lesmateriaal kost gemiddeld in 20 uur. Daarnaast adviseren we om direct de geleerde technieken in de praktijk te brengen. Zo verwerk je het lesmateriaal het beste. Hoeveel tijd je hiervoor (wekelijks) neemt is geheel aan jou en je eigen (werk)planning. Als je veel tijd tot je beschikking hebt kun je er meteen diep induiken, maar als je een week minder tijd hebt is het ook geen probleem om het toepassen later te doen.
De training is de dus goed te volgen naast een fulltime baan, omdat je flexibel bent in het volgen en toepassen van de training. Probeer wel binnen 3 maand de training af te ronden, omdat de lesstof dan beter blijft hangen dan wanneer je af en toe een beetje doet.
De ultieme kennis van (online) koopgedrag zit in de werking van het brein. Als je weet hoe het brein reageert op een tekst, afbeelding, productpresentatie of prijs, dan weet je hoe je consumenten moet benaderen om het koopgedrag te stimuleren. Meer kennis over het consumentenbrein zorgt er dus voor dat je je website beter kan afstemmen op koopgedrag. Daarom richt deze training zich op het leren kennen van het consumentenbrein en de vertaling van deze kennis naar concrete aanpassingen op je site om deze effectiever te maken.
Eerlijk is eerlijk, om de zes principes van Cialdini kunnen we niet heen. Hij heeft baanbrekend werk verricht op het gebied van marketingpsychologie en dit verdient natuurlijk een plaats in deze cursus. Maar dit is een relatief klein deel van het lesprogramma, omdat er zoveel andere krachtige technieken zijn die je kan toepassen op je website. Bovendien zullen we een aantal toepassingen van de zes principes laten zien die je zeker nog niet kent.
Daarnaast gaat onderzoek naar de toepassingen van psychologie in marketing altijd door. Uiteraard doen wij zelf onderzoek, maar we houden ook wetenschappelijke publicaties bij. Om je altijd up-to-date te houden, delen we nieuwe onderzoeksresultaten exclusief met onze cursisten middels updates. Dit doen we niet alleen tijdens de duur van de training, maar ook daarna blijven we nieuwe inzichten met je delen.
Als meer collega’s de cursus willen volgen is één individuele pakket onvoldoende. Speciaal voor teams hebben we de 'Team Training' ontwikkeld. Je krijgt dan groepskorting en naast individuele certificaten ook een bedrijfskeurmerk.
Bij een 'Team Training' krijgt iedereen een eigen account waarin de voortgang en toetsresultaten worden bijgehouden. Dit is niet alleen fijn qua gebruiksgemak, maar het biedt ook de mogelijkheid om een individueel certificaat te halen naast het bedrijfskeurmerk.
Op de site staat een team training met 5 personen als voorbeeld, maar met meer personen kan natuurlijk ook. Uiteraard krijg je meer en meer korting naarmate meer collega's de training gaan doen. Hiervoor maak ik graag een voorstel op maat. Mail even als je hierin interesse hebt.
Heb je er al aan gedacht om je nu aan te melden en te starten wanneer jou uitkomt? Het lesmateriaal is levenslang beschikbaar, dus je kan inloggen en de lessen volgen in je eigen tempo. Maar het blijft natuurlijk jouw keuze of je dat wilt doen.
Na het aanmelden via de site krijg je de keuze om te betalen via iDEAL of per factuur. Ook als je via iDEAL betaalt ontvang je een BTW-factuur (0% BTW voor bedrijven gevestigd in België). Nadat de betaling is voldaan krijg je per mail de inloggegevens om in te loggen op de cursussite.
Heb je nog vragen over de betaling of factuur, gebruik dan het vragenformulier helemaal onderaan deze pagina.
De training is volledig online. Dat wil zeggen dat je zelfstandig door al het lesmateriaal kan gaan, omdat het online staat. Er zijn geen klassikale lessen waarbij iedereen in dezelfde ruimte zit. Wel kun je online contact hebben met andere cursisten om ideeën, ervaringen en cases uit te wisselen via o.a. een LinkedIn groep. Daarnaast krijg je een telefonische adviessessie met Maud waarin je alle vragen kan stellen over de lesstof of het toepassen ervan. Mochten tussendoor vragen opkomen dan kun je natuurlijk altijd even contact opnemen.
Door de online opzet van de training bespaar je reistijd en reiskosten. En natuurlijk het belangrijkste: je kan eraan werken wanneer het jou uitkomt. Ook in het weekend of 's avonds kun je bij al het lesmateriaal om even wat video's te kijken of kennisdocumenten door te lezen. Zo zie je maar weer: online heeft ook zijn voordelen.
Deze cursus is goedkoper dan het volgen van een seminar (in binnen- of buitenland) van andere specialisten in consumentenpsychologie en online consumentengedrag. Daarnaast kun je je beter focussen op de opbrengsten van de cursus. Je hebt maar 1 tip nodig die je meer omzet oplevert en dan heb je de cursus al terugverdiend. In de cursus zit een techniek waarmee we bij een opdrachtgever voor 15% meer omzet hebben gezorgd. En dan gaat het over slechts één tip, terwijl de online cursus ook boordevol zit met andere krachtige tips en technieken.
Meer tips nodig? Bekijk dan deze tips eens met overtuigingstechnieken waarmee je je baas overtuigt!
Behaal het certificaat 'Online Persuasion Qualified Person':
een mooie toevoeging op je CV.