Verhoog de verkoop en conversie op je website

in de Master Online Overtuigen leer je technieken waarmee je meer websitebezoekers omzet in waardevolle klanten.

De geheime technieken die bezoekers verleiden

Het zwaarste werk is alvast voor je gedaan. Uit duizenden wetenschappelijke artikelen, cases en theoretische concepten hebben wij een selectie gemaakt van de meest effectieve technieken. Deze zijn vertaald naar een concrete en praktijkgerichte training, waarin je kennis opdoet die je eenvoudig op je website kan verwerken. Deze waardevolle content is gebundeld in de ‘Master Online Overtuigen’.

Geheime technieken

Marketing + Psychologie =
Voorsprong op je concurrenten

Grote bedrijven en merken zoals Nike, L’Oréal en Heineken gebruiken al jaren kennis uit de psychologie om hun marketing te verbeteren. Deze kennis is nu ook voor jou beschikbaar.


Nike L'oreal Heineken


Wat ga je leren

  • Waarom het onbewuste brein een cruciale rol speelt bij aankoopbeslissingen.
     
  • Hoe je je website gebruiksvriendelijker en winstgevender maakt. Dit is een win-winsituatie voor de websitebezoekers én voor jou!
     
  • Bezoekers verleiden tot een conversie, d.w.z. bestelling, offerteaanvraag, contact opnemen, nieuwsbriefinschrijving, enz.
     
  • Krachtige conversietechnieken: kleine aanpassingen waarmee je de conversie van je site zeker verbetert.

Jouw bedrijfsresultaat

  • Meer conversie.
  • Meer omzet via je site. 

 

Jouw persoonlijke resultaat

  • Je hebt uitgebreide kennis over een sterk opkomend vakgebied: online persuasion & conversiepsychologie.
  • Je nieuwe kennis en inzichten gebruik je de rest van je carrière om websites en marketinguitingen effectiever te maken.
  • Je krijgt een certificaat als je de cursus succesvol doorloopt.
visual cue

Master Online Overtuigen

Deze cursus is samengesteld op basis van de meest effectieve en toch makkelijk toepasbare technieken uit de conversiepsychologie, neuromarketing en online persuasion. Alle tips en technieken die je leert hebben hun effectiviteit ruimschoots bewezen.

 
  

Start met het verbeteren van je site!

De lesstof van de Master Online Overtuigen is verdeeld over 8 hoofdstukken. Elke lesmodule bevat o.a. videolessen, een handige samenvatting, een checklist om je website te testen en een quiz om je kennisniveau te meten. De lesstof blijft beschikbaar zodat je ook in je eigen tempo kan leren.

Schrijf je vandaag nog, omdat het aantal plaatsen beperkt is!

Thumbs up

  

visual cue

Het lesprogramma

het geheim van het onbewuste brein

Module 1

Het geheim van het onbewuste brein

  • Wie is de baas: jij of je onbewuste brein?
  • Twee systemen: hoe redeneert ons brein?
  • Sluiproutes om diep in het brein door te dringen.
  • Keuzestress: (g)een probleem?
     
Angst voor verlies

Module 2

Angst voor verlies

  • Angst als drijfveer voor gedrag: overtuigend of verlammend?
  • Wat kun je winnen door verlies?
  • Welke pijnstiller kun jij je bezoekers geven?
  • Gebruik verliestaal voor meer effect.
     
Conversie door consessie

Module 3

Conversie door concessie

  • Sta jij rood op je mentale bankrekening?
  • Waarom je het brein beloftes moet laten doen.
  • Hoog of laag beginnen: wat verkoopt beter?
  • Wanneer moet je aansturen op een afwijzing?
     
Mening van anderen

Module 4

Mening van anderen

  • Mensen zijn net kuddedieren: wat laat hen rennen?
  • Slimme tips om meer referenties te verzamelen.
  • Vertrouw jij de man met de witte jas?
  • De winnende aanpak: kijken, kijken, ook kopen.
     
Psychologie in webdesign

Module 5

Psychologie in webdesign

  • Hoe stuur je slim de kijkrichting van websitebezoekers?
  • Visuele aannames van het brein: aandacht door afwijking.
  • Afbeeldingen creëren die actief bijdragen aan de conversie.
  • Visual cues voor extra verleidingskracht.
     
Copywriting voor conversie

Module 6

Copywriting voor conversie

  • Persuasief schrijven: verleid het onbewuste brein.
  • Betoverende titels: wat laat mensen klikken?
  • Het grote effect van kleine nuances in tekst: cases.
  • Welk woord maakt je tekst veel overtuigender?
     
Formulieren & Buttons

Module 7

Formulieren & Buttons

  • Verleidelijke formulieren: wat zijn de voorwaarden?
  • Zet de standaard: maak het logisch om meer te kopen.
  • Award winning buttons: wat is het geheim?
  • Verborgen verleiders in webformulieren.
     
Examen

Module 8

Examen

  • Ben jij er klaar voor om je certificaat in ontvangst te nemen?
  • Doe dan het eindexamen!
     
visual cue

Schrijf je nu in,
en start direct met de training.

conversie garantie

 

Knetterharde garantie

Wij zijn ervan overtuigd dat de Master Online Overtuigen meerwaarde voor je biedt. Je leert namelijk effectief bewezen technieken die zeker positief bijdragen aan de conversie van je website. Daarom durven we je een knetterharde garantie te geven. Ben je niet tevreden? Meld je dan binnen 2 weken nadat de cursus is gestart. Als jij de inloggegevens teruggeeft, dan krijg jij je geld terug.

visual cue

 

Aanmelden voor de training 'Master Online Overtuigen'


nog slechts

beperkt plaatsen

plaatsen beschikbaar
voor de actieprijs.

   pijltje   

» Aanmelden

 

Jorik Heins en Maud Ebbekkink

Experts in online persuasion

Wij (Jorik Heins & Maud Ebbekink) krijgen energie van het succesvoller maken van bedrijven dankzij onze kennis over online persuasion, conversiepsychologie en neuromarketing.

Met de scherp geprijsde online training Master Online Overtuigen zorgen we ervoor dat onze unieke kennis voor iedereen beschikbaar wordt.

Niet alleen bedrijven met een groot marketingbudget kunnen nu profiteren van deze kennis, maar jij ook.

Bekend van:

bekend van tv

Voorproefje

Je bent vast nieuwsgierig naar de Master Online Overtuigen. Logisch! Je kan hier alvast een korte promo van de inhoud bekijken.

» Inschrijven voor de training

visual cue

Voor wie is de Master Online Overtuigen geschikt?

 

Deze cursus is WEL voorDeze cursus is NIET voor
Je bent gedreven om meer resultaat te behalen met je website. Je bent op zoek naar manieren om websitebezoekers te manipuleren.
Je bent marketeer en je wilt nóg beter worden in je vak. Je bent niet van plan ethisch verantwoord om te gaan met de technieken die we je uitleggen.
Je wilt weten hoe je marketing effectiever kan maken dankzij psychologie.

Je zoekt een snel 'wondermiddel' om je website winstgevender te maken.

Je zoekt een cursus consumentenpsychologie, neuromarketing of online persuasion.   

Je bent nieuwsgierig naar wat er in onze hersenen gebeurt bij het zien van marketinguitingen.

 
Je ambieert een carrière als webpsycholoog, consumentenpsycholoog of online persuasion expert.  

 

visual cue

Veel gestelde vragen

 

  • Online marketeers
  • Ondernemers
  • Designers en webontwikkelaars
  • Zowel voor B2B als B2C
  • Iedereen die de ambitie heeft om expert te worden in online persuasion, webpsychologie, consumentenpsychologie of neuromarketing.
  • Iedereen die wil weten op welke manier ons brein reageert op het zien van marketinguitingen.
  • Iedereen die wil weten hoe je zelf een website effectiever maakt dankzij psychologie.

De ultieme kennis van (online) koopgedrag zit in de werking van het brein. Als je weet hoe het brein reageert op een tekst, afbeelding, productpresentatie of prijs, dan weet je hoe je consumenten moet benaderen om het koopgedrag te stimuleren. Meer kennis over het consumentenbrein zorgt er dus voor dat je je website beter kan afstemmen op koopgedrag. Daarom richt deze training zich op het leren kennen van het consumentenbrein en de vertaling van deze kennis naar concrete aanpassingen op je site om deze effectiever te maken.

Deze cursus is goedkoper dan het volgen van een seminar (in binnen- of buitenland) van andere specialisten in consumentenpsychologie en online consumentengedrag. Daarnaast kun je je beter focussen op de opbrengsten van de cursus. Je hebt maar 1 tip nodig die je meer omzet oplevert en dan heb je de cursus al terugverdiend. In de cursus zit een techniek waarmee we bij een opdrachtgever voor 15% meer omzet hebben gezorgd. En dan gaat het over slechts één tip, terwijl de online cursus ook boordevol zit met andere krachtige tips en technieken.

Meer tips nodig? Bekijk dan deze tips eens met overtuigingstechnieken waarmee je je baas overtuigt!

Je kan in je eigen tempo door de cursus gaan, omdat je altijd toegang houdt tot het cursusmateriaal.

Het doornemen van alle video's en ander lesmateriaal kost gemiddeld in 30 tot 40 uur. Daarnaast adviseren we om direct de geleerde technieken in de praktijk te brengen. Zo verwerk je het lesmateriaal het beste. Hoeveel tijd je hiervoor (wekelijks) neemt is geheel aan jou en je eigen (werk)planning. Als je veel tijd tot je beschikking hebt kun je er meteen diep induiken, maar als je een week minder tijd hebt is het ook geen probleem om het toepassen later te doen.

De training is de dus goed te volgen naast een fulltime baan, omdat je flexibel bent in het volgen en toepassen van de training. Doe wel het examen binnen 3 maand, omdat je dan het certificaat 'Online Persuasion Qualified Person' ontvangt.

De cursus bestaat uit video’s die geschikt zijn voor alle niveaus. Er zitten filmpjes bij die de basistechnieken uitleggen, maar je kan deze ook overslaan om direct de video’s op expertniveau te bekijken.

Eerlijk is eerlijk, om de zes principes van Cialdini kunnen we niet heen. Hij heeft baanbrekend werk verricht op het gebied van marketingpsychologie en dit verdient natuurlijk een plaats in deze cursus. Maar dit is een relatief klein deel van het lesprogramma, omdat er zoveel andere krachtige technieken zijn die je kan toepassen op je website.

Daarnaast gaat onderzoek naar de toepassingen van psychologie in marketing altijd door. Uiteraard doen wij zelf onderzoek, maar we houden ook wetenschappelijke publicaties bij. Om je altijd up-to-date te houden, delen we nieuwe onderzoeksresultaten exclusief met onze cursisten middels updates. Dit doen we niet alleen tijdens de duur van de training, maar ook daarna blijven we nieuwe inzichten met je delen. Het VIP-pakket bevat een gratis abonnement van een jaar op deze updates. 

De Master Online Overtuigen bestaat uit 8 hoofdstukken. Elk hoofdstuk bevat 6 tot 10 video’s. Daarnaast krijg je per hoofdstuk ter aanvulling extra voorbeelden, (wetenschappelijke) artikelen en cases om te lezen. Ook krijg je een samenvatting met de belangrijkste tips uit de module en een checklist die je helpt bij het implementeren van de besproken technieken in je website. Ten slotte wordt elke module afgesloten met een quiz om je kennisniveau te testen.

Ja. De eerste 100 deelnemers betalen een introductieprijs. Hiermee richten we ons op de early adopters; ambitieuze mensen die hun marketing willen verbeteren met behulp van technieken uit de consumentenpsychologie. We willen deze groep mensen de mogelijkheid bieden als eerste de online cursus te volgen.

Als meer collega’s de cursus willen volgen, dan is de 'Team Training' geschikt. Je krijgt dan groepskorting en naast individuele certificaten ook een bedrijfskeurmerk.

Je kan de training in je eigen tempo volgen en op het moment starten dat jouw uitkomt. Het voordeel van je nu aanmelden is dat je slechts de actieprijs betaalt, terwijl daarna de cursus duurder wordt. Het lesmateriaal is levenslang beschikbaar, dus ook als je het nu druk hebt is het slim om de korting mee te pakken. Maar het blijft natuurlijk jouw keuze.

Na het aanmelden krijg je de keuze om te betalen via iDEAL of per factuur. Ook als je via iDEAL betaalt ontvang je een BTW-factuur (0% BTW voor bedrijven gevestigd in België). Nadat de betaling is voldaan krijg je per mail de inloggegevens om in te loggen op de cursussite.
Heb je nog vragen over de betaling of factuur, gebruik dan het vragenformulier helemaal onderaan deze pagina.

Je kan starten met de training wanneer jij wilt. Je krijgt de inloggegevens automatisch toegezonden zodra je betaling binnen is en dan kun je direct aan de slag!

visual cue

Meld je aan voor de training 'Master Online Overtuigen'

Nog

12 plaatsen 

plaatsen beschikbaar
met korting

  pijltje  

» Aanmelden